SarahAnn

I hope you're happy with yourself.

you little shit.

I was tagged and there are two owners on this account and my name is Kat so
1) my favorite song is MCR I’m not okay 
2) sport is volleyball because I play it and it’s bomb 
3) I LISTEN TO TOO MANY BANDS AND I STRUGGLE WITH THIS QUESTION 
4) orange is the new black bc perf 
5) movie is the little mermaid because it’s always been my favorite 
6) color is teal 
7) HAHAHAHA all the foods 
8) I drink a lot of coke so coke. 
9) I don’t play video games anymore but in like seventh grade guitar hero was my shit, and it’s the reason I live for rock and classic rock music.

I was tagged and there are two owners on this account and my name is Kat so
1) my favorite song is MCR I’m not okay
2) sport is volleyball because I play it and it’s bomb
3) I LISTEN TO TOO MANY BANDS AND I STRUGGLE WITH THIS QUESTION
4) orange is the new black bc perf
5) movie is the little mermaid because it’s always been my favorite
6) color is teal
7) HAHAHAHA all the foods
8) I drink a lot of coke so coke.
9) I don’t play video games anymore but in like seventh grade guitar hero was my shit, and it’s the reason I live for rock and classic rock music.

valvala:

also there were like way too many sexual jokes in teenage mutant turtles. not that there were A LOT but hearing a teenage mutant ninja turtle say “she’s so hot i can feel my shell getting tight” is not something i ever wanted to hear and now that i have i cannot unhear it

(via sk1nned-knees)

xhoe:

these soft grunge text posts are gettin so outta hand like …

“you used to lick my neck and you told me i was your only one. yesterday i saw you licking a stamp.”

(via hailcunt)

Racism isn’t born, folks. It’s taught. I have a 2-year-old son. Know what he hates? Naps. End of list.

—Dennis Leary, 1992  (via teapenny)

(Source: thedaddycomplex, via hailcunt)

prekslut:

internet slang meanings:

  • smh: sorry me horny
  • wtf: want to frick?
  • tbh: touch boner, honey
  • lmao: lets masturbate all over
  • lol: lick on labia
  • omfg: obama may fuck golfers
  • rotfl: rub on tip faster, lady
  • wbu: wild boobies unleashed
  • fyi: fuck yeah incest
  • jw: juicy wang
  • yolo: you only love oral

(via saltyvirgin)